13 August, 2011

apa cerita?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Bila bagi salam penuh nampak lah beriman sikit ye dak? hehh. Macam biasalahkan. Blog dianaktirikan. Twitter diutamakan. Facebook tidak dihiraukan. ya kawan-kawan. Aku layan twitter je sekarang tahu? Facebook aku langsung tak pandang sekarang. Aku update status dekat Facebook pun seminggu sekali. Kadang-kadang tak update langsung pun. Update pun buat cukup syarat aku wujud lagi dekat Facebook. Twitter ni macam koken kau tau? Rupa macam hodoh tapi bila dah try sekali, pasti nak lagi. Ecehh gaya cerita macam pernah main barang.

Okay, kita tolak tepi dulu cerita koken ke, batu ke, sayur ke, bong ke. Tolak tepi itu semua. Aku update blog ni pun sebab... sebab aku suka-suka nak update. Aku kan tengah happy sekarang. Bila tengah happy, mood nak menulis tu langsung tak ada. Tak kan lah aku nak sedih hari-hari baru idea nak update tu datang. Parah lah kalau macam ni hari-hari brai.

Aku nak tunjuk satu gambar ni.

Kau jangan terkejut pulak. Saja nak tunjuk boyfriend baru aku. Alaaaa. Aku kan hari tu ditinggalkan tanpa khabar berita. Ditinggalkan tanpa sebab. Tiada langsung #alasanbreakup. Ada boyfriend pun tak guna. Perangai macam sial memang tak boleh buat laki wehh. ini kawan aku cakap. aku tak cakap.

Jadi, aku telah menghabiskan tiga bulan menangis, merintih disebabkan lelaki yang ehhem. Malas lah nak taip dekat sini. Aku dah happy dah. What for nak ingat benda lama kan? ehh kejap. Bukan tadi nak tunjuk gambar ke? Fine!



handsome tak boyfriend baru I? ehh sebenarnya aku dengan dia ni dah lama tau couple tapi biasalah lelaki ni kalau dah senang sikit mulalah menggatal cari baru. kalau tak, takkan lost contact kan? tak kan sampai putus tunang bagai. opss! hehhh.

okay fine. Aku sampai sekarang mana ada boyfriend baru weh. Gua bukan hotstuff pun hari ni break esok terus dapat yang baru. Rileks lah dulu woi. Single untuk setahun dua ke dulu. Ingat gua batak laki ke apa?

"Setahun dua? Bapak lama!" kau ingat aku desperate ke apa? apa yang penting? kualiti. bukan kuantiti. cukuplah tiga kali aku dapat lelaki perangai semua macam babi. ewwahhh. cakpong..cakpong. Okay aku dah start merepek.

sampai sini saja ceramah saya pada hari ini. ehem.

wabilahitaufikwalhidayahwassalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh.

p/s : jom follow memollow dalam twitter! jom mensi memensi dalam twitter!

No comments:

template made by:budakbanyakcakap :)