27 December, 2010

Aku pun ada bestfriend jugak. *saja nak menunjuk*

entry yang photo contest tu belum cukup lagi aku rasa. tak, maksud aku. tu memang entry untuk contest. ni entry memang nak tunjuk dekat orang aku pun ada bestfriend jugak. ingat orang yang selalu terpinggir macam aku ni takde orang nak berkawan ke? hins hins. ada lah. sudi jugak dia ni nak kawan dengan aku kan. hik hik. *gelak gedik*


jeng jeng jeng.


kita tengok gambar dulu ok? jangan muntah tengok muka aku. tau lah aku tak comel. sobs sobs.


tsk tsk. cantek nya dia. tengok aku tengok aku. haish.



tak tak, bukan screen korang yang rosak. gambar ni je yang bergegar. kau tengok dia buat muka macam mana pun tetap nampak cantik. tengok aku? ya ampun.



mak aku tanya kenapa kalau bergambar aku selalu buat mulut gitu. aku pun tak tau. memang macam tu kot.


okay, dah lah tu. cukup. nanti aku taruk gambar lagi.


Nama dia Nur Zulaikha. panggil dia Zu or Ikha. tapi aku panggil dia Zu. Ikha tu macam panggilan kat rumah lah. kalau kat sekolah semua pun panggil dia Zu. single lagi ni. memang ramai peminat. bukan pemunat ye. peminat. tak macam aku, takde orang nak. huahua. dia ni budak pandai. aku tak. tu yang aku hairan tu. nak jugak dia ni berkawan dengan aku.


kalau orang nak rapat rapat dengan aku tu. memang nak mintak number dia ni. maklumlah orang lawa. tapi takde pulak yang mintak number aku. okay fine. tau lah aku tak comel. tapi aku pencinta yang setia tau?


Dia ni kalau dalam kelas nombor memang top 10 lah. aku? aku tak, aku selalu dapat number hujung hujung. tak pernah dapat number top 10. sadis betul. dia ni dulu diam je. tapi mak aku cakap sejak dia ni kawan dengan aku makin lincah pulak sekarang. jangan dia jadi brutal macam aku sudah lah. dia ni memang lemah lembut. mak aku selalu puji dia, mak aku cakap. "cuba lah jadi lembut sikit macam Zu tu, sejuk sikit mata mak tengok. ni tak perangai macam lelaki"


baik mak, anak lelaki mak kan sorang je. saya jadi anak lelaki yang nombor 2. kan cukup lah tu. 2 lelaki 2 perempuan. nanti kalau saya perangai macam perempuan sangat kan tak balance jumlah anak mak. 1 lelaki 3 perempuan. hehh.


ehhh aku ni nak cerita pasal kawan aku ke, pasal aku. okay, kita sambung balik.


okay, dia ni memang kalau aku ada rahsia memang dengan dia lah. kalau ada masalah pun aku luahkan dekat dia jugak. aku tak payah cakap dengan dia pun aku ada problem. dia tengok muka aku pun dah tahu aku ada masalah ke tak. hebat tak? kan. aku dah cakap. dia ni memang hebat. tak macam aku.


dia ni cantik pun cantik. aku tak payah cakap lah. dah pakai makeup pun takde orang puji. dia tak, pakai eyeliner dah orang dah cakap "fuyoohhhhhh. zu, cantik nye kau" okkay fine. aku sedar lah aku ni siapa. hehh


dah sampai sini je lah. kang panjang sangat tak best pulak.


nahhh. aku taruk gambar lagi. biar korang muntah darah tengok.


orang suruh pandang camera aku pandang tempat lain. yang tengah tu dia lah. yang tepi tu lain kali aku cerita.




ehh ehh fokus muka aku pulak. jangan salah kan aku, salah kan kamera. siapa suruh fokus muka aku je.




okay, ini gambar last. dia takde dalam gambar ni. tapi dia yang tukang ambik gambar. kira okaylah tu. ape kah yang dipandang oleh beta itew?


to Zulaikha : aku tetap sayang kau sampai bila-bila. sayang kau ketat-ketat. kalau ada lelaki nak kacau kau, bagitau aku. nanti aku belasah lelaki tu cukup-cukup. jangan risau, selagi aku ada, kau tetap selamat. walaupun kau selalu marah aku sebab aku suka dengan "dia". aku tak kisah. tu tandanya kau tak nak aku kecewa, kau taknak aku sakit hati. ok? aku sayang kau! muahhh!


psst : sweet tak aku? kalau entry pasal pakwe aku mesti lagi sweet dari ni. hehhh. tapi malangnya, aku takde pakwe. so, takde lah entry sweet untuk pakwe.

3 comments:

Squeaky McFini said...

sweet aie =D

Nina Zamhari said...

kmk nang sweet. hahahaa. mek cita sorang2 tok. tggu turn ktk lak ah. :P

Squeaky McFini said...

hahah apa gyk turn kmk XD

template made by:budakbanyakcakap :)