17 January, 2012

Saya kembali!

Hai semua.

Dah lama aku tak update. followers pun tak naik. caittt! peduli apa aku. tak bawak masuk kubur pun followers. kahkah!

okay.. orang lain sibuk pumpang pasal azam tahun baru. aku? takdak. aku ikut arus je. arus perdana ke, indipendent ke. itu tolak tepi. ohhh lupaaa. sekarang kan trend hipster, mana boleh masuk mainstream, nanti tak cukup hipster. eh.. apa aku merepek. dah lama tak update blog macam ni lah jadi nya.

sebenarnya, aku tak berapa nak stim nak berblog sekarang. tak tau kenapa. sebab aku malas kot. Facebook pun dah tak ada. cebarb kitew cekawang main twitter jew~~ ahakx!! so.. kalau ada apa-apa cari aku dekat Twitter. Facebook aku bukak pun nak stalk orang je. Stalk itu seni okay.. kau apa tau?

Blog dah bertukar. Makin buruk dah aku tengok. Header semua dah buang. bukan apa, aku buang pun sebab takut ibu-ibu mengandung tengok muka aku dekat header takut terkenan muka aku kat anak depa. hazab uols!

nanti aku ada topik aku update lagi. tapi aku tahun ni nak matangkan blog aku. bila baca entry aku dulu-dulu rasa nak hentak kepala ke dinding, repeatedly. amboi. entry dulu-dulu tu masa zaman pramatang. sekarang pun belum matang lagi sebenarnya, tapi matang sikitlah dari dulu.

Jadi.. sampai di sini saja ucapan saya. Sekian, terima kasih!

xx ; Nina Fernando Casablancas.

p/s : mohon jangan muntah bila baca bahagia bawah sekali atas p/s. time taceh!

No comments:

template made by:budakbanyakcakap :)