18 March, 2011

sesekali tolonglah faham aku, boleh?

Kita hidup ni, bukan selalu nak kena happy. Ada hari kita rasa sedih, ada hari kita rasa nak baling semua benda depan mata dekat semua orang, ada hari kita rasa happy gila sampai _________ (sila isi tempat kosong).


Lupa nak bagi salam. Ya. Bila hati tengah sakit, salam pun aku boleh lupa. Assalamualaikum.


aku selalu dijadikan tempat untuk meluahkan perasaan. tempat untuk meluahkan segala masalah. walaupun aku tau aku kadang-kadang tak dapat nak selesaikan sebab hampir kesemua masalah yang diceritakan aku tak pernah alami. jadi, kalau aku ada masalah. aku tak tahu nak luahkan dekat siapa. jadi pengakhirannya, aku simpan sendiri. biar aku sakit, jangan orang lain sakit. erkk. ayat ini ada kaitan?


baik. aku pun tak tau apa motif aku luah dekat sini. ini entry tiada hala tuju. takde ilmiah. well, macam lah entry sebelum sebelum ni berilmiah pun.


ok. hati tengah sakit. fine. bye.


*menangis sambil tutup muka sambil berlari masuk jamban -- bukan berak.

No comments:

template made by:budakbanyakcakap :)