15 January, 2011

Khidmat membersihkan sawang diperlukan.

assalamualaikum.

rindu nya dekat blog. rasa nak gigit gigit je blog ni sampai hancur sebab rindu punya pasal.

Blog dah berdebu. Otak dah bertepu. apa ber lagi yang aku nak tambah?

Actually, aku ada banyak idea nak update blog. Banyak benda nak share kat sini, tapi itu laa pasal. nak online selalu pun aku tak dapat. aku memang hari hari bukak blog. tapi aku sempat baca update blog yang aku follow je lah. nak update blog aku sendiri memang tak lah kan. tak de nya sempat. ok tipu, sempat sebenarnya. tapi aku ni kalau dah satu entry sampai 2 jam nak taip. ye lah, kejap kejap menaip. kejap kejap balas komen kat facebook. mana tak sampai 2 jam.


ok tu je lah kot. kalau ada masa lagi, aku update eh. serious, aku jeles dengan orang yang boleh update blog satu hari sampai 2 3 entry, sempat pulak eh?

1 comment:

eelobor said...

nie soheh kes penagih tegar facebook. hihihiih

template made by:budakbanyakcakap :)