19 December, 2010

Bila gadis gadis menggilai jejaka korea.

sebelum kita bermula. ececeh. ayat. kita cuci mata dengan gambar-gambar artis korea yang bagi aku boleh tahan handsome lah. ehh ke cute? ke jambu? ahh mana mana lah.


kenal? ini Lee Dong Wook. mustahil kau tak kenal. kan ke cerita My Girl tu dia jadi hero.



ini siapa? dulu aku tak kenal. sekarang baru kenal. ini Nickhun. budak 2PM. lagu depa? boleh laa. lagi bagus aku layan lagu newboys. hehh




ni Eun-hyuk. ni budak Super Junior kan? peminat tegar korea, jangan marah aku kalau salah. kau bayangkan artis malaysia lelaki pose macam ni, apa jadi? siap buat mulut itik tu.



ini Lee Min Ho. aku selalu keliru Choi Min Ho dengan Lee Min Ho ni. nama sama. mana tak. aku rasa rambut ni lah yang Tomok ikut. ada kan tengok AJL hari tu? sejibik tak dengan Tomok? takde lah sejibik sangat. tapi ada lah sikit sikit sama.


kan? kau fokus tang rambut je lah. kau compare rambut Lee Min Ho kat atas tu dengan Tomok. hehh. gambar Tomok aku dapat kat Budiey


nanti kau jangan pulak cakap Tomok ni artis korea baru. tak, aku saja je suruh compare. takpe, lantak kau lah Tomok. Rambut kau, bukan rambut aku kan?


aku takde lah minat sangat dengan depa ni. boleh lah kan, kalau nak cuci cuci mata. tapi kalau buat laki taknak lah aku. kang kalau jalan kat pasar orang cakap aku ni laki, depa perempuan. tak ke hazab. ye lah. muka depa ni kan macam perempuan. licin sangat kulit. kulit aku ni pun banyak bebenau lah jerawat.


tapi aku suka lelaki yang gagah! kulit hitam manis. tak de lah hitam sangat macam .............. (sila isi tempat kosong) kalau ada goatee lagi baguih. macam gus carr. kau kenal gus carr? alaaa. yang berlakon cerita Bring it on : All or nothing tu.

perhhhhhhhhh. ni lah dia. handsome lah oi. macam ni lah. tapi takde lah gelap sangat kot dia ni. tapi takpe. yang penting aku suka. kau ada?


tapi sekarang aku tengok lelaki macam banyak je ikut trend korea. eeeww tak suka tak suka. boleh lah kot kalau nak style macam korea. ada hari tu, aku jumpa kat pasar. dah tengah hari dah ni. tau lah tengah hari kat Malaysia macam mana. boleh pulak lelaki ni pakai muffler. pakai sweater pun ada jugak aku jumpa. dorang feeling Malaysia ni ada salji kot. Aku ni punya lah berpeluh peluh, dorang boleh pulak pakai sweater. sukati lah. ehh sambung cerita balik.


aku suka yang macam Remy Ishak tu. pehhhhh. handsome lah. macho gituwwww. I suka. tapi sekarang aku macam dah minat dengan Zahiril Adzim lah pulak. tu lagi sorang. handsome kot. selalu je aku baca blog dia. hikhikhik. *gelak gedik* tapi abang Parid Kamil jangan risau. I akan tetap setia dengan abang sorang je. auw. manja tak I abang? abang suka tak I manja ni? huahuaa. geli pulak aku.


korang pulak? mesti lagi minat artis korea kan? alaaa. cakap je lah. cepat mengaku kalau kau ada save semua gambar artis korea. tak baik tifuu. dosa tau? aku? ehh buat apa aku nak save gambar dorang. baik aku save gambar abang Parid Kamil aku. hins.

bye!

gambar artis korea aku dapat dekat google. makasih.

6 comments:

IFA Athirah said...

xde2..tak simpan pun byk2 gmbr artis korea.2 je.hehe

Nina Zamhari said...

ifa : hahaha. at least ada jugak oh. nina langsung takde. ehh tipu. ada jugak upload kat fb. ops!

Ainee Cumi said...

Ok! Mula mula macam tangkap leleh je tengok muka muka hensem jejaka korea tu tapi bila tang tomok terus gelak bahak bahak tau. Lawak ok!

shapoji said...

nampak gambar tomok trus tutup laptop tido. arghh!!

Nina Zamhari said...

@ ainee :
wahh wahh ainee komen blog titewww. haha. kann. tomok ni mmg nak ekot style korea kot. tu yg rambut lebih kurang sama.

@ shapoji :
hahahaha. sejarah mungkin berulaaaang. *tetiba*

Squeaky McFini said...

hahah mnt artis korea pun tdak nasib lh XD

template made by:budakbanyakcakap :)